چند تا جمله

      سلام چندتا جمله هست که من خیلی خوشم اومد امیدوارم خوشتون بیاد 

      ۱باغبانی پیرم که به غیر از گلها از همه دلگیرم کوله ام غرق غم است ادم خوب کم است عده ای کور وکرند وگروهی پکرند دلم از این این همه بدمیگیرد وچه خوب است که ادمی میمیرد 

     ۲هیچکس چیزی به ادمی نمیدهد مگر خود او هیچکس چیزی از ادمی دریغ نمیکند مگر خود او بازی زندگی یک بازی انفرادی است اگر شما خودتان عوض شوید اوضاع وشرایط عوض خواهد شد  

     ۳دمی با دوستان به سر بردن به یک دنیا بها دارد خوشا انکس که در دنیا رفیقی باوفا دارد  

     ۴برای من همین کافیست اگر روزی بدین خط و بدین دفتر نظر دوزی بخندی و بگویی کجایی یار دیروزی 

    ۵رسم دنیا فراموشی است اما تو فراموش نکن که کسی در لابلای گذر زمان به یاد توست 

    ۶قاصدکی از راه رسید خبری از تو نداشت اتشش زدم تا عبرتی باشد برای قاصدک های فردا 

    ۷امروز کسی محرم اسرار کسی نیست من تجربه کردم که کسی یارم نیست 

    ۸شبی از پشت یک تنهایی نمناک بارانی تورا با لهجه ی گل های نیلوفر صداکردم تمام شب برای با طراوت ماندن باغ قشنگ ارزوهایت دعا کردم پس از یک جستجوی نقره ای در کوجه های ابی احساس تو را از بین گلهایی که در تنهایی ام رویید باحسرت جداکردم وتو در پاسخ ابی ترین موج تمنای دلم گفتی دلم حیران وسرگردان چشمانی است رویایی ومن تنها برای دیدن ان چشم تورا در دشتی از تنهایی و حسرت جدا کرمو امااااااااااااااااااامن چه کرده ام 

    ۹سبدی هست در اندیشه من که پر از گل بدهم هدیه به تو غافل از انکه تو خود ناب  تری یک جها گل بخورد غبطه به تو 

    ۱۰حکایت جالبی است فراموش شدگان فراموش کنندگان را هرگز فراموش نمیکنند 

                یه بزرگی باشما کار داره اینم شمارشه اگه تماس بگیرید خوشحال میشید 

                                                 ۰۵۱۱۲۰۰۳۴۳۳